Samba vs mars - test rychlosti prenosu

Čtvrtek Březen 22 09:20:08 CET 2001

On Mon, 12 Mar 2001, POLÁČEK Petr wrote:

> Dosel jsem k podobnym udajum. Klient Win98SE PIII 733MHz,128MB RAM. Server
> PII 350MHz, 192MB RAM, RH Linux 6.1 CZ. Sit mam 10 MB struktura:
>
> Win -> Samba	698 kB/s
> Win -> mars		296 kB/s
> Win -> FTP		935 kB/s

Mars je tezce neoptimalizovany a jeho vyvoj nepokracuje. Kdysi delal
nejaky burst patch nejaky Rus, ale nikdy to spolehlive nefungovalo. Mars
ma spoustu drobnych chybicek, tak ho radsi nepouzivejte. V distribuci RH
je Mars s nejakymi security patchi, ale pokud je nikdo neopravil, tak
zavlekaji dalsi drobny problem (myslim ze pro bootovani z BootROM).

Samba je skutecne lepsi....

--
                        Milan Kerslager