WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Březen 12 11:59:51 CET 2001

On Sat, Mar 10, 2001 at 11:20:26PM +0100, Pavel Kankovsky wrote:

> (*) Mimochodem, zpravy o tom, jak dobre funguji tzv. "inteligentni
> zbrane", nevyznivaji prilis povzbudive. A nemusi to byt jen znamy
> americky protiraketovy system, ktery ma (zatim?) problemy k nepratelske
> rakete doletet, natoz ji zklikvidovat.

 .. vse je znacne pomijive.. Co si myslet o jaderne ponorce nesouci
jaderne zbrane schopne vygumovat svetadil z mapy sveta, schopne prezit
pod vodou "neomezenou" dobu, jsouci chloubou "nej" statu a naroda sveta
... a ktera si neni chopna vsimnout, ze pri vynorovani je nad ni nejaka
rybarska lod...

 (BTW, pokud by nejmenovany stat neignoroval ochranu velryb tak by se
nesrazit s ponorkou .. bozi mlyny v podobe nedokonaleho high-tech? :-)

 Omlouvam se za OT jen jsem chtel naznacit, ze mezi feature-list a
praktickym uzitim je nekdy ruzne hluboka propast a nekdy se tam vejde
i velrybarska lod.

			Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>