Re[4]: Nastavení disku - dma_intr error (beginner)

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Pondělí Březen 12 13:18:12 CET 2001

On Mon, 12 Mar 2001, [ISO-8859-2] Aleš Tošovský wrote:

> Ano, je to tak, na desce je skutečně čip s označením VT82C686A
> a chyba se objevuje právě, když zapnu DMA přes hdparm.
> Při vypnutém je sice všechno v pořádku, ale rychlost přenosu je
> 2.99 MB/sec, což je u disku, který má jet UATA100 dost neštěstí :-(.
> Jádro je verze 2.2.16-22 z instalace RedHat 7.0 CZ.
> Poraďte prosím, co je lepší :
> Nasadit nové jádro 2.4.x nebo patchnout nějakou opravou.
> A ještě kde bych na internetu našel ten správný patch, který
> řeší můj problém.

Patche pro radu 2.2.x jsem nikde nenasel a 2.4.x jsem jeste nezkousel. Ale
ve verzi 2.4.2 uz by to melo byt funkcni. Kdyz uz mate ten samy chipset
jako ja, mohl byste mi rici, co mate za MB a jestli vam funguje ATAPI (tj.
CDROM nebo interni ZIP)? Me totiz nefunguje zapis na ZIPku a ani grabovani
CD (dokonce ani snaha o ovladani prehravani CD - nakonec to skonci "hdc:
lost interrupt" a "ATAPI reset completed" apod.). Pevne doufam, ze se to s
jadrem 2.4.2 zlepsi, ale bojim se ze ne. Ach jo... Zatracene
"ultramoderni" stroje.

S pozdravem,

Stepan Roh