Re[6]: Nastavení disku - dma_intr error (beginner)

Aleš Tošovský tosovsky na lesopo.cz
Pondělí Březen 12 13:36:13 CET 2001

Monday, March 12, 2001, 1:18:12 PM, Stepan Roh <stepan na srnet.cz> wrote:

> ... Kdyz uz mate ten samy chipset jako ja, mohl byste mi rici,
> co mate za MB a jestli vam funguje ATAPI (tj. CDROM nebo interni ZIP)? Me totiz nefunguje zapis na ZIPku a ani grabovani
> CD (dokonce ani snaha o ovladani prehravani CD - nakonec to skonci "hdc:
> lost interrupt" a "ATAPI reset completed" apod.).

Mám motherboard A-BIT KT7, chipset VIA Apollo KT133 Ultra ATA/66
(VT8363 & VT82C686A).
CDROMka je ATAPI TEAC 40x (číslo nevím) a vypadá to, že funguje dobře.
Zdá se, že normálně a odpovídající rychlostí čte, když v ní
přehrávám audioCDčka, tak taky v pořádku. Jestli by fungovala
ZIPka, nevím, protože ji nemám.
Vyzkouším tedy jádro 2.4.2. Snad to s pomocí nějakého návodu
nějak zmáknu. Kompilovat jádro jsem ještě nezkoušel.

--
zdravím

Aleš Tošovský