ADMIN: auto-reply z post.cz

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Březen 12 15:53:32 CET 2001

	Dobry den,

	rozhodl jsem se resit problem takovych tech zprav
"out-of-office auto reply", ktere chodi vsem clenum konference
z adresy @post.cz. V tomto okamziku by se na vsechny adresy ve vsech
konferencich z linux.cz mela odesilat testovaci zprava, ktera ma zaroven
slouzit jako upozorneni, ve kterych listech a z kterych adres jste
momentalne prihlaseni. Zaroven pripadne bounce teto zpravy mohu posuzovat
jako neexistenci teto adresy. Na testovaci zpravu neodpovidejte
(ostatne je to tam napsano).

	Mam v umyslu tyto zpravy rozesilat automaticky cca kazdy
mesic. Doufam, ze se mi timto podari vyresit aspon urcitou cast
podivnych presmerovani a automatickych odpovidacu. Muj mail
na postmaster na post.cz se bohuzel nesetkal z odezvou, takze je potreba
zrejme situaci resit radikalneji. Doufam, ze ten jeden mail mesicne
nebude az tak vadit.

	Pokud byste meli napady a navrhy na vylepseni obsahu toho
mailu, piste na kas at fi.muni.cz.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //
> Is there anything else I can contribute? -- The latitude and longtitude of
the bios writers current position, and a ballistic missile.       (Alan Cox)