Reiser FS - zkusenosti ?

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Úterý Březen 13 09:06:29 CET 2001

Martin Duda wrote:

> Dobry den,
> uvazuji o nasazeni nejakeho zurnalovaciho FS pro mail/DNS/proxy server,
> pravdepodobne Reiser. Hledal jsem v archivu konference neco na toto
> tema, ale nic moc jsem nenasel. Protoze si nemohu v tomto pripade
> dovolit prilis experimentovat chtel bych se Vas zeptat na nejake
> zkusenosti, postrehy, doporuceni apod. Je jiz Reiser dostatecne vhodny
> pro nasazeni v realnem provozu, nebo mam radeji jeste cekat?
> Predem diky za kazdou odpoved. Pokud mate pripadne nejake odkazy (krome
> http://www.reiserfs.org/ ), tak jsem za ne jiz predem vdecny.

Server RPMFIND.NET, ktery ma jiste nejakou solidni zatez bezi na ext3.
Zde je veta z http://rpmfind.net

: On the software front I am using the journalling filesystem Ext3 .
: The machine rebooted 3/31/2000 after 129 days of uptime, so yes Ext3
: is reliable (don't use software RAID though) ! I provide kernel rpms
: including Ext3.

Nekde jsem videl docela hloubkovy srovnani XFS, ReiserFS a ext3, myslim,
ze na to byl odkaz primo ze stranek Reiseru. Kdyz to najdu, tak to
poslu.

Edas