Reiser FS - zkusenosti ?

Petr Kubicek kubicek na aspi.cz
Pondělí Březen 12 16:19:54 CET 2001

According to Martin Duda:
> Dobry den,
> uvazuji o nasazeni nejakeho zurnalovaciho FS pro mail/DNS/proxy server,
> pravdepodobne Reiser. Hledal jsem v archivu konference neco na toto
> tema, ale nic moc jsem nenasel. Protoze si nemohu v tomto pripade
> dovolit prilis experimentovat chtel bych se Vas zeptat na nejake
> zkusenosti, postrehy, doporuceni apod. Je jiz Reiser dostatecne vhodny
> pro nasazeni v realnem provozu, nebo mam radeji jeste cekat?
> Predem diky za kazdou odpoved. Pokud mate pripadne nejake odkazy (krome
> http://www.reiserfs.org/ ), tak jsem za ne jiz predem vdecny.

Pripojim se k otazce a doplnim. Nemate nekdo zkusenosti pripadne
nejaka srovnani zurnalovych reseni pro linux.
Jde o jiz zmineny reiser FS, dale o xfs od SGI, jfs od IBM pripadne ext3
jestli mu nekdo jeste veri. Dalsi moznosti pro vetsi reseni je gfs od Sistina
nebo Intermezzo s ext3.
Zkousel jsem hledat na Webu nejake zkusenosti, co se k cemu hodi
pripadne jak je to s vykonem a stabilitou. Vzdy to bylo, ale zamerene jen
na jedno reseni. Ma s tim nekdo nejake zkusenosti?

Diky,

Petr Kubicek