dlzka zoznamu v pythone

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pondělí Březen 12 17:44:03 CET 2001

Peter Hanusiak <hanusiak na sturak.sk> wrote:
 : opravujem nejaky program v pythone a vsimol som si, ze dlzku zoznamu tam
 : testuju takto
 : len (self._queue) == 0
 : co sa mi zda dost spatne. Neexistuje nejaky empty alebo nieco lepsie. Sorry , ze
 : sa pytam taku blbost ale v pythonovi som nikdy nerobil a v tutoriale som nic
 : okolo toho nenasiel.

skus cz.comp.lang.python, tu je to trochu offtopic

ten test je ok, aj ked samozrejme sa to da zapisat napriklad takto:
if self._queue:
   nieco
co sa mne zda trocha prehladnejsie :-)
rozdiel moze byt v pripade ze self._queue nie je skutocny
zoznam ale user defined class - vtedy tie testy mozu dat
rozlicne vysledky

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |