RE: StarOffice a vfat odil - vyřešeno???

pavel.zima na ct.cz pavel.zima na ct.cz
Pondělí Březen 12 14:06:32 CET 2001

To mas pravdu. Pokud je v nazvu adresare, ke kteremu se mountuje fat
partition, velke pismeno tak to nejde otevrit. Ja mohu soubor otevrit,
ale nemuzu UKLADAT pod SO. Pritom zde mohu vytvaret, mazat, kopirovat
soubory pod jinymy programy. Nazev je do 8 pismen +  pripona a v ceste
jsou vsechny adresare s malymi pismeny. Co s tim???

Pavel Zima