HA cluster ?

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Pondělí Březen 12 18:55:10 CET 2001

On Mon, Mar 12, 2001 at 04:51:26PM +0100, plusik na pohoda.cz wrote:

> Zdravim vespolek,
>
> chtel jsem se zeptat, zda existuje nejake (relativne) jednoduche a
> (relativne) levne reseni problemu dostupnosti serveru ? Vim ze existuji
> projekty jako beowulf, ale pokud se nepletu tak ty se zameruji predevsim
> na rozdelovani zateze. Me jde o to, aby kdyz 1 server shori, tak ho

Jestli se vam jedna o internetove servisy doporucuji UltraMonkey
http://ultramonkey.sourceforge.net

Jestli se vam jedna o rozdeleni loadu pak treba mosix
http://www.mosix.org ....tusim ...kdyby ne zkuste pohledat na freshmeatu

> okamzite nahradil zalozni. Asi by to nebyl takovy problem, kdyby na
> servery byla pouze staticka data, ale nevim jak to vyresit se
> synchronizaci dat pri zapisech.

co se tyce zapisu, muzete mit treba pres NFS primountene svazky
tady vsak vznika single point of failure
dale nas napadlo resenie...(yupozornuji pouze v teoreticke rovine, nikdy jsem
to prakticky nezkousel, a mozna to ani nefunguje)
pres network block device udelat nejakym spusobem mirrorovaci raid...

				Dumber

Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s.
hornicek na globtel.sk