yacc dokumentace - MAM

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Úterý Březen 13 08:04:36 CET 2001

 pavel hampl wrote/napsal:
: omlouvam se, sotva jsem poslal dotaz, tak jsem nasel dve pekna mista. Pro
: zajemce:
:
: http://www.combo.org/lex_yacc_page/
: http://epaperpress.com/y_man.html
:
: Jeste kdyby tak bylo neco v cestine, to bych si smlsnul. Ale tohle staci.
: Dekuji vsem, kdo mi odpovedeli. Kupodivu to takhle funguje docela casto, ze
: kdyz se zeptam nehoho jineho, tak to najednou sam objevim ;O)

   No, alespoň začátek info stránek k bisonu jsem přeložil (kvůli
zápočtu do Odborné angličtiny). Pokud máte zájem (a chcete to
dopřekládat :-), tak rostou na
  http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/download/bison.texinfo.gz

S přáním krásného dne

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty informatiky, MU Brno