SCSI

Martin Dostál dostal na jrc.cz
Úterý Březen 13 09:27:19 CET 2001

> SCSI mi vypisuje tyto hlasky:
> scsi: aborting command due to timeout: pid 19, scsi0, channel 0, id 0,
> lun 0 Write (10) 00 00 00 00 5f 00 00 80 00

Tak presne tohle mi delal radic. Pouzival jsem stejny modul aic7xxx. Muzu
rict, ze jsem to po mesici nerozchodil. Win mi na tom slapou taky v pohode
(i novel a solaris), ale linux ne. Dokonce jsem zkousel 3 ruzne (!!!)
radice, vzdy s jinym chipem, ale vzdy s modulem aic7xxx (jeden integrovany
na desce a dva do PCI slotu, kazdy uplne jiny, jeden byl LVD). Zkousel jsem
snad vsechny jadra, modularni i nemodularni, jinou zakladni desku, procesor,
pameti, disky, nastavoval radic, terminatory, rychlosti, menil kabely......
nerozchodil. Neni to dobre, ale proste jsem si s tim neporadil.

    M.D.