SCSI (vyreseno)

Miroslav Suchy xsuchy na fi.muni.cz
Středa Březen 14 19:07:41 CET 2001

Miroslav Suchy wrote:

> SCSI mi vypisuje tyto hlasky:
> scsi: aborting command due to timeout: pid 19, scsi0, channel 0, id 0,
> lun 0 Write (10) 00 00 00 00 5f 00 00 80 00
>
> (pid a ty hexa kody se ruzne obmenuji)
> pritom:
> - hardware je zrejme v poradku (ve winech to slape vpohode)
>   a vsechny operace se nakonec provedou. Napr. mkfs zapise na hdd 15
> inodu a pak nekolik sec ceka a pak vypise tu hlasku (pripadne vice) a
> pak jede dal. Nekdy se to po nekolika hlaskach sekne, nekdy ne.
> - HW konfigurace: radic adaptec 29160 (chipset AIC 7892), HDD Seagate
> [...]

Tak je to vyreseno. Nejdrive jsem si stahnul novy ovladac od Justina
Gibbse (fakt nevim proc je v jaderne disttibuci jeste ten stary od Douga
Ledforda) a vsunul jsem ho do jadra 4.2.2.
Pak mi to doma vypisovalo "jen":
scsi0: Data Parity Error Detected during adress or write data phase
scsi0: PCI error Interupt at seqaddr = 0x9
Sice to furt psalo hlasky (konzola nepouzitelna, logy rychle bobtnaly),
ale uz se to nesekalo a data se cetly a zapisovaly korektne.

a kdyz jsem se docetl, ze ten Adaptec vyzaduje strikni dodrzeni normy
PCI 1.2 (nebo jaky cislo) a muj MB SiS je tri roky stary, tak sem si
rekl, ze to risknu a pujdu to vyzkouset rovnou do serveru (tam je 3/4
roku stara deska od Intelu).

Bingo!!! fungovalo to, funguje a doufam jeste chvilku bude :).

Mirek Suchy
 )  mailto:xsuchy na fi.muni.cz     http://www.fi.muni.cz/~xsuchy/
(   mailto:+420603775737 na sms.paegas.cz  tel:+420-603-775737
 )                 I hate computers and rules