QT 2.3 s oficialni podporou pro anti-alliassed fonty

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Březen 13 09:58:08 CET 2001

Vaclav Slavik valive na seznam.cz on ne 11. březen 2001 11:56 wrote:

> Muzete to rozvest? Byl jsem presvedceny, ze Qt to dela pomoci extenze
> RENDER (ktera by snad mela byt na karte nezavisla?) a renderuje softwarove
> pomoci Freetype2.

 Ta RENDER extension je ale zajistovana ovladacem graficke karty ( ja treba
pouzivam sice XF86 4.0.2 , ale ten samotny ovladac mam z 4.0.1 , protoze
ovladac S3 Virge z 4.0.2 u me funguje spatne pro bpp >= 16 ... => zadny AA
). On to stejne ten muj pocitac jen s virge zrovna moc nestiha, ten rozdil
byl dost znatelny, kdyz jsem to na chvili zkusit s tim ovladacem s 4.0.2 s
15bpp.

> VS

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz