QT 2.3 s oficialni podporou pro anti-alliassed fonty

Zbynek Vyskovsky rat na scssoft.com
Úterý Březen 13 11:51:56 CET 2001

Lubos Lunak wrote:

>  Ta RENDER extension je ale zajistovana ovladacem graficke karty ( ja
>  treba
> pouzivam sice XF86 4.0.2 , ale ten samotny ovladac mam z 4.0.1 , protoze
> ovladac S3 Virge z 4.0.2 u me funguje spatne pro bpp >= 16 ... => zadny AA
> ). On to stejne ten muj pocitac jen s virge zrovna moc nestiha, ten rozdil
> byl dost znatelny, kdyz jsem to na chvili zkusit s tim ovladacem s 4.0.2 s
> 15bpp.

 Ciste nahodou, nezkouseli jste to nekdo rozchodit na NVidia-driverech?
xdpyinfo nic o RENDER nevypise, NVidia samotna se o tom na svych strankach
nikde nezminuje, nemusi se "nekde neco" zapnout v XF86Configu (loadnuti
modulu, ...) ?

 Diky za odpoved,
--
        Zbynek Vyskovsky