QT 2.3 s oficialni podporou pro anti-alliassed fonty

Salač Pavel SALAC na fic.cz
Úterý Březen 13 10:59:03 CET 2001

Taky bych se o tom rad dozvedel vic, na kde.org ani na trolltech.com toho az
tak moc neni. V kazdem pripade na moji ATI Rage 128 (DRI podpora v jadre
2.4.2) se mi po startu Xek a KDE zmeni promenna QT_XFT z 1 na 0 :-((.
Samozrejme jsem kompiloval QT se swistem -xft, RENDER mi uz zobrazuje Type1
i TTF (diky). Informaci ze AA funguje jenom s nekterymi VGA jsem nasel taky,
ale s kterymi ano a s kterymi ne uz tam neni :-(.

Pavel

Alexandr Malusek wrote:
> AA je podporovany pouze u nekterych grafickych karet.

Muzete to rozvest? Byl jsem presvedceny, ze Qt to dela pomoci extenze
RENDER (ktera by snad mela byt na karte nezavisla?) a renderuje softwarove
pomoci Freetype2.

VS