QT 2.3 s oficialni podporou pro anti-alliassed fonty

Vaclav Slavik valive na seznam.cz
Středa Březen 14 01:25:08 CET 2001

Sala? Pavel wrote:

> Taky bych se o tom rad dozvedel vic, na kde.org ani na trolltech.com toho
> az tak moc neni. V kazdem pripade na moji ATI Rage 128 (DRI podpora v
> jadre 2.4.2) se mi po startu Xek a KDE zmeni promenna QT_XFT z 1 na 0
> :-((.

Pomuze bud prekompilovat KDE nebo (udajne) do
~/.kde/share/config/kcmdisplayrc pridat
---cut---
[KDE]
AntiAliasing=true
---cut---
Pokud v dobe kompilace kdebase je k dispozici Qt 2.3 s xft, tak se do
kcontrol prida klikatko na nastavovani, jinak ne. Viz. http://news.kde.org,
clanek o Qt 2.3.0.

> Samozrejme jsem kompiloval QT se swistem -xft, RENDER mi uz
> zobrazuje Type1 i TTF (diky).

Ja se zatim doslat do faze, kde XFree ma extenzi RENDER, Qt ji podporuje,
driver (nv) taky, fonty mam, ale porad bez AA :( Zkusim si s tim jeste
pohrat, az vyjde Nvidia driver 0.9.7...

VS