Ochrana(Was: WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX)

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Březen 13 11:07:35 CET 2001

| Odesílatel: Blasko Marek <Blasko na vuje.sk>

| a naco teky server je? to moja amiga je potom bezpecnejsia nema monitor
| ;))))

Zebyste docilil A1...?

Jinak linux v podstate splnuje B2, nikdo ale zadne testy nedelal. Solaris
ma B2 pouze pokud na nem nebezi samba, jine sdileni souboru v siti ano.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications