Ochrana(Was: WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX)

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Úterý Březen 13 12:36:34 CET 2001

> Zebyste docilil A1...?

jasne je nastavena na video vistup a nemam tv modulator takz na monitor
sa nedostanes a uz zni mys nemam a ovladat to poslepu pomocou klavesnice
sa neda ;) pokial nevymontujes disk tak sa k datam nedostanes ;)
bespecne jak hovado skoda ze tam nic nemam :(

> Jinak linux v podstate splnuje B2, nikdo ale zadne testy nedelal.
> Solaris ma B2 pouze pokud na nem nebezi samba, jine sdileni souboru v
> siti ano.

Ono triedy ako A/B/C su dost variabilne takze mozes ziskat sertifikat
ale pokial si ho neprecitas doslovne nevies co to vlastne splnuje.
podstatne lepsi ej e natom rozdelenie podla EA (nepametam si to presne)

--
   Blasko @vuje.sk
Marek s