Linux a OCR

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Úterý Březen 13 12:02:20 CET 2001

On Tue, 13 Mar 2001, Pavel Machek wrote:

> Ten jocr by mel byt na sourceforge.net, a AFAIK neni uplne mrtvy...

jocr byl právě jeden z mála projektů, které nebyly mrtvé.

> 								Pavel

S pozdravem

              Marcel Kolaja, NLPlab alias H.E.L.L.
                 http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
              "There's something stronger than me,
              there's something I don't wanna see."
                          Faith No More
           Petition For A Software Patent Free Europe
                 http://petition.eurolinux.org/