Linux a OCR

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Úterý Březen 13 12:35:03 CET 2001

Pavel Machek wrote:

> Ten jocr by mel byt na sourceforge.net, a AFAIK neni uplne mrtvy...

Mrtvy neni, ale je to jen jednoduchy programek bez uzivatelskeho prostredi.
Je k nemu sice Tcl/Tk nadstavba, ale je to slabe ... Proste SOCR se mi pripada,

ze je ve vyvoji dal. Ovsem, zkompiloval to nekdo?

                    Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/