Vyber modemu

cialexa na centrum.cz cialexa na centrum.cz
Úterý Březen 13 17:19:48 CET 2001

Odpoved na:
Budu si kupovat modem vyhradne do Linuxu. Je mi jasny ze kdyz
nechci mit
problemy mam si vybrat jedine externi modely. Muzete mi nejake
doporucit,
ktere jsou nejspolehlivejsi?

Diky.
Martin Reichel.
mreichel na spk.cz

Pro vsechny, kdo vybiraji modem pod Linux..
Zprava prevzata z IT-NET 01-02/01 Vogel Publishing..

Modem pro Linux
Dobra zprava prichazi pro priznivce Linuxu: na ceskem trhu je
konecne i homologovany interni PCI modem s podporou pro Linux -
je jim modem WELL FM-56PCI-HSF.
Ovladace pro Linux uvolnil vyrobce modemu, totiz firma Well
Communication. Ceskym uzivatelum budou ovladace k dispozici na
webovych strankach firmy JOYCE CR, a to na adrese
www.joyce.cz/well/podpora/drivery.html.
WELL FM-56PCI-HSF je homologovany 56k modem s hlasovymi funkcemi
pro PCI sbernici. Ve faxmodemu je pouzit cip Conexant (Rockwell).
Soucasti dodavky faxmodemu je plnohodnotna ostra verze ceskeho
komunikacniho SW 602Pro Office Server Personal. Cena faxmodemu
WELL FM-56PCI-HSF je 1195 Kc bez DPH. Prodej v CR zajistuji firmy
100 Mega, Abacus, Actebis, AT Computers, AutoCont, Comfor a Elko.

Alex

Hrajte on-line hry na http://herna.centrum.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz