Xinerama

Alew Koval koval na suas.cz
Středa Březen 14 06:47:19 CET 2001

In message <Pine.LNX.4.20.0103121206390.22393-100000 na ns1.poda.cz>,
trcka na poda.cz (David Trcka) wrote:

> Nevim jak u jinych karet, ale u Matrox jde bud DRI nebo xinerama, oboji
> dohromady to prej fungovat neumi. Ja jsem to ani nezkousel, zapinam bud
> DRI nebo xineramu (osobne jsem byl dost rad, ze mi to vubec na G450 jede
> ;)

Dobry den,
mam tu G400 a povedlo se mi soucasne zprovoznit jak DRI tak xineramu. Pouzivam
XFree4 z rawhide a driver primo od Matroxu. S driverem v X opravdu oboji
spustit nejde a mel jsem problemy i se samotnou xineramou. Zkousel jsem i
CVS verzi minuly tyden, ktera uz mela mit jakousi podporu pro oba rezimy,
ale bez uspechu.
Nicmene ani soucasne reseni neni bez problemu, X server obcas dostane SIG
11 a ma memory leaky (nejspise ne primo v X serveru, ale v mga_drv).
Dalsi experimenty jsem zameril na windowmanagery. Zkousel jsem
jak klasicky dualhead tj. jeden screen pres dva monitory tak i dva screeny
zvlast. Prvni reseni je bez problemu, pri druhem se mi podarilo spustit jako
druhy WM spolu se Sawfishem jen Twm a Enlightenment. Blackbox, IceWM a jeste
par dalsich nebylo funkcnich.

S pozdravem A. Koval
--
Posted with Ink Spot (for PocketPC) from DejaVu Software, Inc.
Usenet wherever you are - http://www.dejavusoftware.com/