Xinerama

Daniel Smolik dans na itglobalsource.cz
Středa Březen 14 10:30:18 CET 2001

Alew Koval wrote:

> [...]
Vcera jsem zkompiloval vecrejsi CVS vezri XFree a musim
ohlasit podstatnou zmenu k lepsimu. Ztim mi jede dual head.
Na 3dfx ku se mi nahodi DRI a druhy display funguje.
Dokonce se mi povedla takova lahudka, ze na primarnim
display bezel Quake3 a na druhem jsem mel pustenou televzi
(bttv + xawtv +Xvideo) opravdu super. Ma to zatim jednu
malou chybku. Po nabootovani do linuxu musim starsimi Xfree
soft bootnout tu druhou kartu, pak je vykopnout a nahodit ty
nove X. Ale to se poda.

						Dan

--
Daniel Smolik