BFU - fd0 typ auto

Eiselt eiselt na lybar.cz
Středa Březen 14 08:30:27 CET 2001

Dekuji za radu. Necekal jsem ze tak jednoducha otazka vyvola docela dost
reakci, ale vyprovokovalo mne to k dalsim dotazum.
- nekdo tam nakousl cosi s tim parametrem "noauto", nepochopil jsem jeho
narazku co s tim, snad jen ze jako BFU to tam mam radeji nechat.
- v KDE je ikona floppy. Kliknutim na ni se mi fd0 primountuje automaticky,
nebo ji taktez musim v xtermu dat mount/floppy a umount/floppy?

Z jineho soudku: V archivu konference jsem cetl o "wine"  ze se musi
nastavit cesty do adresare kde jsou nainstalovany Windows. To znamena ze bez
zakoupeni a instalace M$ Win nemohu wine rozchodit?

Preji pekny den
Milos Eiselt

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.