Je chipset VIA VT82C694X linux kompatibilni?

Kasparek Tomas xkaspa06 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Březen 15 10:20:12 CET 2001

On Wed, 14 Mar 2001, Martin Masin wrote:

> 	chystam sestavu s dvema procesory. Uvazuji o desce ABIT dual VP6 s
> chipseetem VIA VT82C694X. Je to linux kompatibilni? Zatim jsem nenasel, ze
> by nebylo, ale nerad bych se spalil.

Jo taky po ni posilhavam. Jedine co jsem zatim zjistil je otazka
funkcnosti RAID radice HPT370 (doufam, ze jsem to napsal spravne). Jinak
by to ale chodit melo (az na ten HW RAID). Neco kolem RAIDU i daneho
radice se tady trochu probiralo, zkus se podivat do archivu.

Na jeji predchudkyni BP6 jsem (pod linuxem) slysel vpodstate samou chvalu.

Celkove jsem presvedcen o tom, ze je to dobra volba. Este tak mesic, dva
nez bude dost penec a mam ji doma!

S pozdravem
--
	Tomas Kasparek (Sioux, xkaspa06)