editace wavu...

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Březen 14 11:28:52 CET 2001

> "gramofile" by to mohlo zvladnout, da se tam lecos
> nastavit (treba ja hlucne je to ticho,...). S
> vaznou hudbou ale mohou vsktuku byt vyse zminene
> problemy.

Na gramofile jsem se dival, ale to umi jen "rozkouskovat jeden veliky wav
(gramodesku) na jednotlive skladby tak, ze se diva, kde jsou mezery".

Takze mozna by se dal ten algoritmus vzit a aplikovat na zacatek a konec
wavu... uff moc se me teda do toho nechce... :-o .. mam jine veci na praci :-((

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/