editace wavu...

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Březen 17 12:53:34 CET 2001

> Na gramofile jsem se dival, ale to umi jen "rozkouskovat jeden veliky wav
> (gramodesku) na jednotlive skladby tak, ze se diva, kde jsou mezery".
>
> Takze mozna by se dal ten algoritmus vzit a aplikovat na zacatek a konec
> wavu... uff moc se me teda do toho nechce... :-o .. mam jine veci na praci :-((

Takze jsem si hacknul malou utilitku, ktera odstranuje z wavu chvile ticha.
Kdyby se to nekomu zdalo byt uziecne, muzu to jeste trochu vyladit a udelat
kousicek obecnejsi. Pro moje potreby (digitalizace kazet s prednaskama
do mp3) to uplne staci.

Uzivam to takhle:

arecord -w -m -t 3000| stripsil | lame -m m -b 32 -h - xxx.mp3

Jo, najdete to zde:

http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/pub/stripsil.c

kompilace:

gcc stripsil.c -o stripsil -lm