Stoji SCSI za to

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Březen 14 15:52:57 CET 2001

Roskanuk Michal wrote:
> No nejdulezitejsi je SCSI asi u HW RAID poli, protoze tam
> to svisti jen pres radic a tudiz jsou naplno vyuzity vyhody
> rychlosti a moznosti SCSI. Kdyby SCSI disky nemely svoje misto
> na slunci, nebyly by o tolik drazsi, jelikoz by je nikdo nekupoval ;-).
> A kdyz to vezmu do extremu a predstavim si 2channel UltraWide SCSI,
> na nemz jsou na kazdym kanalu 4 disky v RAID 5 (3+hotswap), to
> bych bez SCSI nepredvedl. Ale to uz je samozrejme jina parketa
> a ceny tomu odpovidaji.

Dneska se uz i s IDE predstavuji pekna reseni. Treba PCI karta
s 4-8 IDE kanaly realizujici HW RAID (0,1,5,10), vcetne hot swap apd.
A ceny jsou rozumne 10-20 kKc.
Nebeha nahodou neco podobneho v penguin.cz?
Nekde jsem i potkal HW RAID pole uvnitr tvorene hromadou IDE disku
v hot swap rameckach, kazdy s vlastnim radicem a tvarici se cele
jako jeden SCSI disk.

	Majkl