OT: HW problem.

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Středa Březen 14 17:44:07 CET 2001

vyskytol sa mi na kompe zaujimavy HW problem.
Ale neviem na isto ci je to HW problem alebo ci nahodou nie je na vine Linux.
Nemam totiz Win aby som to otestoval, preto by som rad vedel Vas nazor skor nez
to pojdem reklamovat.

Mam AbitBF6 bosku, ktora ma 6 PCI 1 ISA 1 AGP. uz som mal vsetko plne okrem
toho zdielaneho ISA PCI slotu, dal som tam sietovku(do toho PCI zdielaneho) a ked sa cez nu nieco
poslalo (napr. samba) hned to zmrzlo. Tak som postupne prekombinoval vsetky
moznosti az som zistil , ze ked dam to toho zdielaneho PCI slotu sietovku alebo zvukovku
a skusim tam nieco poslat tak to zmrzne. Dobre v Biose som vsetko dal na fail
safe ani tak to nepomohlo. Dal som do kompu iba PCI graficku a to zrovna to
toho slotu a islo to(ziadne ine karty tam neboli). Pridal som sietovku niekde
inde a ide to(teraz tak pisem v Xoch). Tak som prehodil sietovku s
grafickou(sietovka bola v tom zdielanom slote). Hned ako sa bootoval linux
a zacalo sa nieco posielat do siete, zmrzlo to. (samozrejme ze som skusal aj
inu sietovku (vsetky boli 8139)). Aj zvukovku som tam dal a tiez to iste.
Pritom ked som vyuzival ISA slot s NE2000 tak to bolo ok.
Takze teraz vobec neviem ci je ten slot zly alebo nie. Vsimol som si, ze v
kernely je v General options volba na nejake spatne biosy, pomoze to? Vie mi
niekto poradit co moze byt zle. Lebo ja som z toho jelen :-))

		Dik

				Hanus
P.S. podotykam, ze nic nemam pretaktovane vsetko je tak ako ma byt. A kernel
mam s kompilovany pre PCI access mode  ANY  (pomohlo by zmenit na BIOS alebo
Direct?) Kernel mam 2.4.1 a RH 7.1