Panikarici jadro

Jan Vida xvida na mail.muni.cz
Čtvrtek Březen 15 11:25:40 CET 2001

Martin 'Goran' Moravec wrote:

> Nepamatujete si nahodou KDY tato hlaska zaznela?
> resp. co nasledovalo pred tim?

Bohuzel, je to uz nejaky cas...
Btw. neverim ze to bylo chybnym MBR s Lilem, a to ze dvou duvodu - 1) pri
instalaci Windows jsem mel disk s Linuxem odpojeny a 2) nedokazal jsem
nabootovat ani z istalacniho CD-ROM Linuxu (z toho sameho, ze ktereho jsem
Linux instaloval)

Jan Vida
xvida na mail.muni.cz