Panikarici jadro

Jan Vida xvida na mail.muni.cz
Středa Březen 14 17:19:33 CET 2001

Dobry den.
Mam dva harddisky - na primary master mam nainstalovany Linux Red Hat
6.2, na secondary master Windows 95 (primary slave je CD-ROM). Dualni
bootovani s LILO fungovalo bez problemu, vsechno bylo fajn. Pak jsem
musel Wokna preinstalovat a z niceho nic mi Linux prestal bootovat,
pritom Windows sly klidne dal. Nejen to - nedokazal jsem Linux zavest
ani ze startovaci diskety a dokonce ani z instalacniho CD-ROM - pokazde
to hodilo hlasku "Kernel panic - attempting to kill an idle process".
Pote, co jsem Windows znovu preinstaloval, tato chyba zmizela. Muze mi
nekdo vysvetlit, co se vlastne stalo?

Diky

Jan Vida
xvida na mail.muni.cz