Panikarici jadro

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Březen 14 18:27:35 CET 2001

On Wed, Mar 14, 2001 at 04:19:33PM +0000, Jan Vida wrote:
> Dobry den.
  Zdravim

> Mam dva harddisky - na primary master mam nainstalovany Linux Red Hat
> 6.2, na secondary master Windows 95 (primary slave je CD-ROM). Dualni
  Hmm. nechces si dat CDROM nekam jinam? aby ten primari master byl sam,
z toho duvodu, ze pristupovat se naraz na ksande muze stejne jen k jednomu
zarizeni a prvni zarizeni obsluhuje druhe, mozna to zbytecne brzdis - ale
to jen tak na okraj

> bootovani s LILO fungovalo bez problemu, vsechno bylo fajn. Pak jsem
> musel Wokna preinstalovat a z niceho nic mi Linux prestal bootovat,
> pritom Windows sly klidne dal. Nejen to - nedokazal jsem Linux zavest
> ani ze startovaci diskety a dokonce ani z instalacniho CD-ROM - pokazde
> to hodilo hlasku "Kernel panic - attempting to kill an idle process".
> Pote, co jsem Windows znovu preinstaloval, tato chyba zmizela. Muze mi
> nekdo vysvetlit, co se vlastne stalo?
  Tak tedy, pises ze bootovani s LILO? mas ho predpokladam jako primarni
loader (natom prvnim disku v MBR). Widle totiz neskonale rady prespisuji
tento MBR svym dementnim loaderem. Nepouzivas nahodou jeste nejaky jiny
loader?
  Jen tak mimochodem, pokud mas w95 a nechces si tam dat NT (tam by jsi
mohl problem vyresit jejich loaderem - viz. prislusne HOWTO), mozna by stalo
za uvahu dat si tam loadlin prave kvuli zachrane LILa pokud neco hrabne do
MBR.

S pozdravem

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz