nefunkční sí»ovka v RH6.2cz

Pavel Studnička pavel.studnicka na ateso03.cz
Čtvrtek Březen 15 07:19:31 CET 2001

Zdravím,

chtěl bych poprosit o radu (jsem začátečník), pouľíval jsem RedHat Linux 4.2, kde sí»ová karta 3COM EL III 3C509B TPO ISA fungovala celkem bez problémů (dvě současně ne , ale jedna sama ano), ale po přechodu na RH6.2cz při základní instalaci typu server, se karta vůbec nedetekuje. Při bootu píąe chybu při inicializaci. Zkouąel jsem definice při bootu LILO linux ether... i v /etc/conf.modules ...atd dle HOW-T.. ale ani »uk. Nevíte prosím někdo včem by mohl být zakopán pes (P120,4GbIDEHDD,16MBRAM)???

 Díky vąem Pavel.

Daląí informace o konferenci Linux