nefunkční sí»ovka v RH6.2cz

Pondělí Březen 26 09:36:27 CEST 2001

On Thu, 15 Mar 2001, Pavel Studnička wrote:

> chtěl bych poprosit o radu (jsem začátečník), pouľíval jsem RedHat
> Linux 4.2, kde sí»ová karta 3COM EL III 3C509B TPO ISA fungovala
> celkem bez problémů (dvě současně ne , ale jedna sama ano), ale po
> přechodu na RH6.2cz při základní instalaci typu server, se karta vůbec
> nedetekuje. Při bootu píąe chybu při inicializaci. Zkouąel jsem
> definice při bootu LILO linux ether... i v /etc/conf.modules ...atd
> dle HOW-T.. ale ani »uk. Nevíte prosím někdo včem by mohl být zakopán
> pes (P120,4GbIDEHDD,16MBRAM)???

Az to pobezi, zkuste:

modprobe 3c509 io=0x300

kde to cislo 300 nahradte portem, na kterem Vase karta sidli. Pokud
nevite, kde je umistena, stahnete si konfiguracni program od 3Comu:

http://www.3com.com

Jdete v menu: Service & Support -> Network Interface Cards (NIC) ->
vyberte v Choose Product Number svyj typ (3C509).

--
                        Milan Kerslager

Daląí informace o konferenci Linux