RE: nefunkční sí»ovka v RH6.2cz

Novy David novy na HRADEC.UHUL.cz
Čtvrtek Březen 15 07:36:14 CET 2001

Zdravím,

chtěl bych poprosit o radu (jsem začátečník), pouľíval jsem RedHat Linux
4.2, kde sí»ová karta 3COM EL III 3C509B TPO ISA fungovala celkem bez
problémů (dvě současně ne , ale jedna sama ano), ale po přechodu na RH6.2cz
při základní instalaci typu server, se karta vůbec nedetekuje. Při bootu
píąe chybu při inicializaci. Zkouąel jsem definice při bootu LILO linux
ether... i v /etc/conf.modules ...atd dle HOW-T.. ale ani »uk. Nevíte prosím
někdo včem by mohl být zakopán pes (P120,4GbIDEHDD,16MBRAM)???

 Díky vąem Pavel.

Předevčírem jsem nahazoval na svym RH 6.1 dvě sí»ovky 3Com 3C509B, jedna
UTP, druhá BNC a jedou. Asi bych to udělal takhle:

	vi /etc/conf.modules (zde smazat vąechny nesmysly, RH tam nechává
staré záznamy)
	poté restart, nabootovat pod dosem, spustit utilitu 3c5x9cfg,
zkontrolovat IRQ a pamě», tedy zkontrolovat je testem, natvrdo nastavit UTP,
PNP necht zapnuté.Nabootovat, spustit netconf, jít do základní informace,
zadat potřebné údaje, jako modul jádra dát
3c509 a sí»ovka by se snad měla chytnout.

David Nový

Daląí informace o konferenci Linux