Re: nefunkční sí»ovka v RH6.2cz

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Březen 26 10:40:10 CEST 2001

> Az to pobezi, zkuste:
>
> modprobe 3c509 io=0x300

Moje cerstva zkusenost, primo s modulem 3c509.o (RH 6.2CZ CPress) je, ze
pokud mu pomoci parametru io poslete natvrdo adresu, tak modul ohlasi
nejakou chybu. Pokud date pouze modprobe 3c509, nebo mate v
/etc/modules.conf radek "alias eth0 3c509", pak za predpokladu, ze karta je
nastavena na nekterou z adres, ktere jsou prochazeny pri autodetekci, projde
vse uspesne.
Jedine timto zpusobem se mi tato sitovka podarila rozjet. Jinak nebyla
nalezena ani v pripade, ze byl modul zakompilovan primo v jadre.

S pozdravem Zdenek Bohm

Daląí informace o konferenci Linux