Vyber modemu

Vondracek Jan jan.vondracek na hq.iol.cz
Čtvrtek Březen 15 08:56:17 CET 2001

Jako pracovnik technicke podpory pripojeni k internetu modemem s tim mam
zkusenosti. Ono se to opravdu pres ty registry da nastavit a zjistit. Ale
pokud zakaznik, clovek ktery ani nevi co ma za modem a k cemu to je :-),
zavola tak je problem tam snizovat rychlost bez zkoumani prikazu podle
manualu. Moje osobni zkusenosti jsou spatne, radeji Microcom nebo neco s
Rockwell cipsetem. Ty sice obcas blbe drzi rychlost, ale pekne se nastavuji.
Prosim nekamenovat! :-)

Zip