Vyber modemu

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Březen 15 11:03:21 CET 2001

jan.vondracek na hq.iol.cz (Vondracek Jan) writes:

> Jako pracovnik technicke podpory pripojeni k internetu modemem s tim mam
> zkusenosti. Ono se to opravdu pres ty registry da nastavit a zjistit. Ale
> pokud zakaznik, clovek ktery ani nevi co ma za modem a k cemu to je :-),
> zavola tak je problem tam snizovat rychlost bez zkoumani prikazu podle

Kdyz chce clovek jezdit v F1, tak to musi umet jinak zkonci v prvni
zatacce :-) Tezko chtit po vyrobci F1 aby do kokpitu nainstaloval
drzak na kolu, prirucni bar a velky kufr, aby to mohl pouzivat
normalni clovek. Z vaseho pohledu je jasne, ze normalnimu cloveku
doporucite treba oktavku kombi, ktera mu bude vyhovovat. Ale nutit ji
zavodnikovi, ktery nasazuje na pravou stranu mekke a na levou stranu
polomekke pneumatiky protoze na okruhu je vic zatacek na jednu stranu,
by bylo nuceni oktavky asi hloupe.

Co jsem tim chtel vlastne rict :-) USR Courier je nejlepsi.

Brno, Czech Republic