BFU - fdO typ auto

Čtvrtek Březen 15 09:00:55 CET 2001

> :-) Tak zrovna ten autofs se da pouzit na cokoliv, nejenom na NFS. Treba
> prave na floppy nebo CD.

	Mel jsem rozepsany delsi povidani, ale spadl mi mail-klient, takze
kratce:

Zkuste nasadit autofs u BFU, myslim, ze velice rychle od tohoto kroku
upustite.

Autofs ma tolik 'vlastnosti', ze pro BFU je to spis ohen nez pomoc...

PS: Osobne jsem to pres 1.5 roku pouzival (jadra 2.2.), presto jsem
upustil.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno