autofs (Re: BFU - fdO typ auto)

Čtvrtek Březen 15 09:20:49 CET 2001

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek píše:
> Zkuste nasadit autofs u BFU, myslim, ze velice rychle od tohoto kroku
> upustite.
>
> Autofs ma tolik 'vlastnosti', ze pro BFU je to spis ohen nez pomoc...
>
> PS: Osobne jsem to pres 1.5 roku pouzival (jadra 2.2.), presto jsem
> upustil.
	Může vědět proč? Přiznávám, že vidím spíš ty výhody:
+ nainstaluje se už nakonfigurované pro fd a cd
+ snadno se rozšíří o cokoliv dalšího, snad ani dokumentaci číst není třeba
+ ve spojení se sambou může server snadno zpřístupňovat i cd-romy
- zůstává nutnost opustit svazek před vysunutím, ale to by mohlo jít (časem)
  vyřešit přes spojení se supermountem
Nemožnost zamknout disketu je asi stejný argument jako malá ochrana proti
zmáčknutí resetu za chodu, proti jiným operačním systémům na pc to stejně
není žádné zhoršení.
Takže proč ne autofs?