FAQ: Autofs [WasRe: autofs (Re: BFU - fdO typ auto)]

Čtvrtek Březen 15 10:41:10 CET 2001

> /mnt/.autofs/cdrom je pro autofs
> ln -s .autofs/cdrom /mnt/ je pro BFU

	Toto jsem presne nepochopil... mozna pouzivame jine daemony pro autofs,
ale ten standardni kdyz cely jede, pak:

ls -lsa /mnt nevypise vybec nic... (ackoli pred spustenim v /mnt
adresare byly)
cd /mnt/cdrom a mam pripojen /dev/cdrom (ci jiny) na /mnt/cdrom
nyni ls -lsa vypise normalne /mnt/cdrom

Kdepak vezmu .autofs? Jak mohu doplnit symb. link kdyz mi daemon
preplacne (pravdepodobne ve spolupraci s jadrem, nezkoumal jsem) cely
/mnt a ma ho ve sve rezii?

Nehlede k tomu, ze jsem zkousel symb. linky trochu jinak take ale
pohorel jsem, dostal jsem hlasku, ze adresar neexistuje, skutecne jsem
musel udelat ekvivalent 'cd <neco>'

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno