FAQ: Autofs [WasRe: autofs (Re: BFU - fdO typ auto)]

Ondřej Surý sury.ondrej na globe.cz
Čtvrtek Březen 15 11:07:51 CET 2001

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <janousek na fonet.cz> writes:

> 	Toto jsem presne nepochopil... mozna pouzivame jine daemony pro autofs,
> ale ten standardni kdyz cely jede, pak:
>
> ls -lsa /mnt nevypise vybec nic... (ackoli pred spustenim v /mnt
> adresare byly)
> cd /mnt/cdrom a mam pripojen /dev/cdrom (ci jiny) na /mnt/cdrom
> nyni ls -lsa vypise normalne /mnt/cdrom
>
> Kdepak vezmu .autofs? Jak mohu doplnit symb. link kdyz mi daemon
> preplacne (pravdepodobne ve spolupraci s jadrem, nezkoumal jsem) cely
> /mnt a ma ho ve sve rezii?
>
> Nehlede k tomu, ze jsem zkousel symb. linky trochu jinak take ale
> [...]

Ja jsem to takto zkousel pred casem, ale mam dojem, ze mi to fungovalo.
autofs se spusti v adresari /mnt/.autofs/, kde jsou adresare pro cdrom, fd
apod.  Do mnt se udela symlink pro kazdy adresar v .autofs, tedy pokud
udelam cd /mnt/cdrom, tak vlastne lezu do /mnt/.autofs/cdrom.

Mozna se ale funkcnost automountera za tu dobu, co ho nepouzivam zmenila a
ja tady placam blbosti.

--
Ondřej Surý <ondrej na globe.cz>         Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000   Fax: +420235365009         Pláničkova 1, 162 00 Praha 6