tv karta

Vladimir Arnost arnost na dcse.fee.vutbr.NOSPAM.cz
Čtvrtek Březen 15 11:16:12 CET 2001

hanc <hancik na atlas.cz> wrote:

> mam Avermedia TVphone98 (s radiem)
> televize je OK, grabovat jde celkem slusne
> karta (soft k ni - xawtv) beha lip pod linuxem nez pod windousem
> grabovani jsem pod windousem nezkousel, protoze je to totalni hruza
> jinak, karta je v BTTV podporovana (presne se detekne) a neni problem (rh62
> a vyssi) na starsi jatra byl snad potreba patch do i2c ?? uz nevim
> ale doporucuju !

Zatim zadnou TV kartu zatim nevlastnim, takze omluvte moji neznalost.

Jaka je citlivost ruznych TV karet (Aver, ATI, ...) na silu (kvalitu)
signalu? Funguji vsechny i na kabelovku? Je FM radio nezavisle na prijmu
televize nebo vyuziva stejny tuner? Staci mi pokojova antena, nebo dokonce
jen pohozeny kus dratu anebo potrebuju stresni antenu treba i se zesilovacem
(panelakova spolecna antena)? Chtel bych si nejakou TV kartu poridit, ale
nechci se divat jen na zrneni. :) Zadny televizor nevlastnim, takze nemam
zadnou antenu kterou bych jen prepojil do PC.

BTW bydlim nedaleko centra Brna (jih Kr. Pole), vi nekdo z mistnich jake je
pokryti signalem vsech TV stanic a jaka staci antena?

Diky,
  Vlada
--
Vladimir Arnost, Brno University of Technology, Czech Republic          v
Can you imagine the silence if everyone said only what he knows?--KAREL CAPEK