tv karta

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Čtvrtek Březen 15 12:12:02 CET 2001

Vladimir Arnost wrote:

> Zatim zadnou TV kartu zatim nevlastnim, takze omluvte moji neznalost.
>
> Jaka je citlivost ruznych TV karet (Aver, ATI, ...) na silu (kvalitu)
> signalu? Funguji vsechny i na kabelovku? Je FM radio nezavisle na prijmu
> televize nebo vyuziva stejny tuner? Staci mi pokojova antena, nebo dokonce
> jen pohozeny kus dratu anebo potrebuju stresni antenu treba i se zesilovacem
> (panelakova spolecna antena)? Chtel bych si nejakou TV kartu poridit, ale
> nechci se divat jen na zrneni. :) Zadny televizor nevlastnim, takze nemam
> zadnou antenu kterou bych jen prepojil do PC.

> [...]

Rekl bych ze tohle je opravdu off-topic.

Jinak vlastnim ISA ATI tuner a rekl bych ze je citlivejsi nez [asi]
vseobecne
rozsireny nazor na nizkou citlivost tuneru.
V praci chytnu na kus dratu pomerne dobre par stanic [Brno, IBC], ale
s poradnou antenou nebo po kabelu to je samozrejme bez problemu
[normalne
chytam z kabelu].

--

                                    Jan Klügl