Connection closed by foreign host.

Vondracek Jan jan.vondracek na hq.iol.cz
Čtvrtek Březen 15 13:27:09 CET 2001

Napadu je, mate v /etc/inetd.conf voleny telnet? A co hosts.allow a
hosts.deny? Je tam vubec balicek s telnetem? :-) Vim o cem mluvim, ja udelal
nedavno podobnou vec. A proc mi porad nechodi to ftp :-) Pingnete si na ten
poc? Mate v jadre podporu konzoli?

Zip