Vyber modemu

frr na eunet.cz frr na eunet.cz
Čtvrtek Březen 15 18:09:49 CET 2001

jan.vondracek na hq.iol.cz (Vondracek Jan) wrote in
<91C17573106CD311B95200204840DC7001B92310 na NT010>:

>PS: Nemate nahodou nejaky elektronicky prehled AT? Pokud by
>se to dalo jednoduse poslat, tak bych to uvital. Diky

Conexant rika, at si kazdy najde sadu prikazu u sveho vyrobce.
I kdyz vsichni vyrobci pouzivaji prakticky stejnou. Tohle
jsem nasel u Fincomu. Je zrejme jeste z doby pred prejmenovanim
Rockwell Semiconductors na Conexant, ale vetsina snad bude fungovat:
http://www.microcom.cz/Download/docs/at_command_sets/at_rockwell.pdf

USR (V.90/V.Everything):
USR ma asi predstavu, ze by to nemel svym zakaznikum prilis zjednodusovat
- takze PDF "manualy" k modemum se o AT prikazech vubec nezminuji.
Pouze oklikou pres cizi stranku se mi podarilo najit seznam AT prikazu,
ktere patrne nejsou specificke pro konkretni modelovou radu:
http://www.usr.com/support/s-modem/s-modem-docs/v90tecrf.pdf

ZyXEL (U90E):
ftp://ftp.europe.zyxel.com/public/u-series/90/documentation/u90e_man_v11.pdf
od str. 49

A jeste jeden obecny seznam:
http://styx.phy.vanderbilt.edu/~fishbone/tech/extat.html

Frantisek Rysanek