tv karta

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Čtvrtek Březen 15 13:05:32 CET 2001

Vladimir Arnost wrote:

> hanc <hancik na atlas.cz> wrote:
>
> Jaka je citlivost ruznych TV karet (Aver, ATI, ...) na silu (kvalitu)

Ja si testoval Aver a Askey a rozdil byl celkem videt. (askey byl
viditelne na stejnem slabsim signal podstatne horsi a navic
uz vubec nezvladal zvuk, ktere dost sumel)

Ale na druhou stranu stara barevna televize tesla co mam doma ze
stejneho slabsiho signalu dostane jeste mene ruseny obraz - ale
holt dva procesory se asi hure odstinuji...

> signalu? Funguji vsechny i na kabelovku? Je FM radio nezavisle na prijmu
> televize nebo vyuziva stejny tuner? Staci mi pokojova antena, nebo dokonce
> jen pohozeny kus dratu anebo potrebuju stresni antenu treba i se zesilovacem

Kabelovka by mela byt naprosto v pohode - po pripajeni keramickeho
filtru
i s ceskym sterem (to pripajeni by mela zvladnout i cvicena opice)

Silne stanice typy Hady apod samozrejme hraji bez jakychkoliv dratu.

> (panelakova spolecna antena)? Chtel bych si nejakou TV kartu poridit, ale
> nechci se divat jen na zrneni. :) Zadny televizor nevlastnim, takze nemam
> zadnou antenu kterou bych jen prepojil do PC.

No na televizi bude asi potreba antena se zesilovacem s tim,
ze Prima asi nepujde uplne dobre - ale Ct a Nova by mely jit normalne.
 - jenze v Brne asi mono - aspon teda co jsem tady lovil signal z eteru
tak byl mono - na kabelu je stereo.

kabi