KDE 2.1 a ceska klavesnice jeste jednou

Petr Vanicek vanicekp na utia.cas.cz
Čtvrtek Březen 15 13:49:34 CET 2001

Mam RH 6.2 s doinstalovanym KDE 2.1 rpm z www.kde.org. Pokud se pokusim
nastavit pomoci prostredku KDE ceskou klavesnici, je tam pouze
klavesnice qwertz. Pokud pouziji drive zde zmineny a predtim mnou
pouzivany prikax xkbkeymap ...qwerty..., tak ceska klavesnice chodi tak
jak ma, ALE jen nekde, v rade aplikaci (vsechny z KDE), kde misto
hackovanych pismen pise otazniky.

LANG=cs
LC_ALL=cs_CZ

Moje otazka zni "kde je chyba". A druha otazka, jak a kde se definuji
klavesove mapy pro KDE 2.1 a zda by nekdo dokazal vytvorit mapu qwerty,
kterou by bylo ochotne kde 2.1 akceptovat pomoci vnitrnich
konfiguracnich utilit.

Prece jen mi pride ponekud zvlastni mit okeni manazer, ktery umi
definovat mapy klavesnice a zaroven menit klavesovou mapu jinymi
prostredky.

--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  688 46 77               |                              |
|vanicekp na utia.cas.cz                                          |
|vanicekp na vinnetou.site.cas.cz                                 |