KDE 2.1 a ceska klavesnice jeste jednou

Pavel XPJ Jisl xpj na nofuture.cz
Neděle Březen 18 17:05:25 CET 2001

Dobry den,

  take jsem mel problemy s klavesnici v KDE, qwertz mi nevyhovuje. Klavesove
mapy jsou v adresari
 /usr/X11R6/lib/X11/xkb/symbols
Je tam mapa cs a cs_qwerty, zkousel jsem prejmenovat cs_qwerty na cs, KDE to
vzalo, ale problem byl ze mi v nich (snad nejak) nefungovaly Alt, Ctrl a
jeste nejake dalsi klavesy. Tak jsem to vyresil tak, ze jsem rucne v mape cs
prepsal y na z, Y na Z, Z na Y a z na y a vse funguje k me spokojenosti.
  Pouzival X 4.0.2 a KDE 2.1beta2

S pozdravy
  Pavel Jisl

--